فروشگاه اینترنتی کادولین

ارائه دهنده محصولات زناشویی ( کاندوم - ژل - اسپری و ...)

فروشگاه اینترنتی کادولین

ارائه دهنده محصولات زناشویی ( کاندوم - ژل - اسپری و ...)

ژل صورتی ایموشن افزایش دهنده میل جنسی

ژل صورتی ایموشن : لوبریکانت با احساس افزایش میل جنسی

بعضی از بانوان ممکن است تمایل جنسی پایینی داشته باشند که این امر به دلایل گوناگون است ، ممکن است این یک پدیده ذاتی برای فرد باشد (درصدی از خانم ها تمایل پایینی نسبت به انجام رابطه داشته و معاشقه صرف را ترجیح می دهند) و از سوی دیگر ممکن است این امر به دلیل بالا رفتن سن و مسائل از این دست باشد.

به هر روی ژل صورتی ایموشن با قابلیت افزایش میل جنسی خانم ها و تحریک آنها به انجام رابطه، تاثیر شگرفی در حل این مشکل خواهد داشت ، توجه کنید ژل صورتی ایموشن دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان به شماره آی آر سی ۱۲۲۸۲۰۳۳۷۴ می باشد و به دلیل Water Base بودن (تولید ژل بر فرمولاسیون آبی و نه چربی) عوارضی برای فرد استفاده کننده نخواهد داشت ، ایموشن صورتی با برند Desire تولید می شود.
همچنین توجه کنید این ژل دارای خاصیت روان کنندگی (لوبریکانت) نیز می باشد.

  • تحریک پذیری وافزایش میل جنسی
  • رفع درد حین مقاربت
  • رفع خشکی واژن
  • کمک به حل اختلالات در بانوان

ژل صورتی ایموشن

مردها در هنگام رابطه جنسی توجه زیادی به زن ها دارند و میزان تمایلات زن ها در رابطه جنسی میزان تحرک مرد را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. هر چه زن دارای تمایلات جنسی بیشتری باشذ مرد هم در رابطه جنسی محکم تر و بهتر عمل می کند.

آیا با چند بار استفاده مشکل کم میلی جنسی برای همیشه حل خواهد شد؟
مسلما خیر ، این ژل دارای یک تایم اثرگذاری می باشد و پس از استفاده به اندازه زمانی کافی میل را افزایش داده و فرد را ترغیب به انجام رابطه خواهد کرد ، اما در دفعات روابط بعدی باید پیش از انجام آمیزش مطابق دستورالعمل استفاده شود.

نحوه استفاده ژل چگونه است؟
۳۰ دقیقه پیش از انجام رابطه ، مقداری از ژل را به ناحیه تناسلی (واژینال) بمالید ، پس از گذشت دقایقی قرد تمایل بیشتری برای انجام رابطه پیدا خواهد کرد.

نحوه خرید چگونه است؟ژل

شما می توانید با مراجعه به کانال تلگرام کادولین این محصول را سفارش دهید.

کانال تلگرام کادولین

کاندوم سه بعدی کاپوت خاردار

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.