فروشگاه اینترنتی کادولین

ارائه دهنده محصولات زناشویی ( کاندوم - ژل - اسپری و ...)

فروشگاه اینترنتی کادولین

ارائه دهنده محصولات زناشویی ( کاندوم - ژل - اسپری و ...)

کاندوم عامل ناتوانی جنسی است؟

استفاده از کاندوم زمانی که دچار ناتوانی جنسی هستید کار اشتباهی است؟ در برخی موارد همینطور است اما برای یافتن جوابی قطعی محققان آمریکایی کانادایی و انگلیسی در بررسی‌‌های خود روی ۴۷۹ مرد ۱۸ تا ۲۴ ساله متوجه شدند ۳۸ درصد مردان با کاندوم مشکلی ندارند و دچار اختلالات جنسی نمی‌شوند اما ۱۳ درصد مردان توانایی نعوظ را از دست می‌دهند و ۱۵ درصد در طول رابطه جنسی دچار نارضایتی هستند.

مسئله اینجاست که تمام آقایانی که گمان می‌کردند استفاده از کاندوم باعث کاهش میل جنسی یا اختلال در آنها می‌شود بدون این روش پیشگیری هم دچار اختلالات جنسی بودند. بر اساس تحقیقاتی که مشروح آن در مجله Journal of Sexual Medicine منتشر شده است ۳۰ درصد مردان از کاندوم درست استفاده نمی‌کنند و همین موضوع باعث پیشگیری از نعوظ کامل می‌شود. به مردانی که دچار مشکل هستند توصیه می‌شود حتما با یک مشاور جنسی مشورت کنند.

منبع : سلامت نیوز

ضدعفونی کردن با اسپند صحت دارد؟!

یک متخصص طب ایرانی گفت: اسپند خواص ضدعفونی کننده و میکروب کشی مناسبی دارد.

نعمت‌الله مسعودی متخصص طب ایرانی در ارتباط با خواص اسپند، گفت: اسپند در بعضی از نازایی‌های ثانویه که جامعه ما درگیر آن شده بسیار مفید است، این ماده در طب روایی و نیز در دیدگاه حکمایی ما از حلق گرفته، تا اعماق بدن تأثیرگذار است؛همچنین خوراکی آن به صورت شربت وجود دارد و به دلیل مزاج گرم و خشک به عفونت‌های دستگاه تنفسی، تنگی نفس و انواع عفونت‌های گوارشی کمک می‌کند.

وی در ارتباط با ضد عفونی کردن فضا با اسپند، افزود: دود اسپند خواص میکروب‌کشی بسیار مناسبی دارد؛ توصیه می‌شود در مکان‌هایی که ازدحام جمعیت زیاد و در فضا احتمال وجود عفونت است مانند مهد کودک‌ها، مدارس و پادگان‌ها اسپند دود شود.

 

وی در پایان گفت: معمولاً از گیاه اسپند بیش‌تر به عنوان خوشبوکننده هوا استفاده می‌شود و شکل خوراکی آن کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، چرا که مصرف ناصحیح آن باعث تهوع و ترشح بیش از حد بزاق می‌شود.

دلایل پاره شدن کاندوم کدامند ؟

کاندوم وقتی بدرستی استفاده شود، یکی از بهترین راه حل‌های کارا و تایید شده از نظر علمی برای حفاظت در برابر بیماری‏‌های مقاربتی و همچنین جلوگیری از بارداری ناخواسته است. البته پیش می‌‏آید که کاندوم هنگام استفاده پاره شود. پاره شدن کاندوم دلایلی دارد که اگر به آن‌ها اهمیت داده شود، می‌توان جلوی آن را گرفت. چه دلایلی باعث پاره شدن کاندوم می‏‌شوند؟


۷ دلیل پاره شدن کاندوم


۱) تاریخ مصرف کاندوم گذشته است.

همه کاندوم‏‌ها تاریخ انقضای مشخصی دارند که اصولاً روی کاور هر کدام از آن‏ها چاپ شده است. برندهای با کیفیت معمولاً روی هر کاندوم به صورت مجزا تاریخ مصرف درج می‌کنند. اما ممکن است در محصولاتی تنها یک تاریخ روی بسته ذکر شود. در هر صورت اگر تاریخی روی کاندوم یا بسته‌‏اش پیدا نکردید حتماً قید استفاده از آن را بزنید! وقتی کاندوم منقضی می‏‌شود عملاً خشک خواهد شد و مواد سازنده آن ترد و شکننده می‏‌شوند. این اتفاق باعث پاره شدن کاندوم می‌‏شود.

۲) کاندوم برای شما کوچک است.

اگر پهنا یا طول کاندوم برای ابعاد آلت شما مناسب نباشد باعث می‌‏شود که کاندوم فراتر از حد تحمل خود فشار تحمل کند که متعاقباً به پاره شدن آن می‌‏انجامد. ما مکررا در مورد اهمیت به سایزبندی کاندوم‌ها گفته ایم. به عنوان یک مرد بالغ باید بدانید که کاندوم‌‏ها محصولات اصطلاحاً Free Size نیستند.

۳) نگهداری نامناسب از کاندوم.

برای حفاظت از ساختار کاندوم، آنها باید حتماً در محلی خشک و خنک و بدور از نور آفتاب و گرما نگهداری شوند. گرما به کاندوم آسیب می‌‏رساند و احتمال پاره شدن آن‏را افزایش می‌‏دهد. ما توصیه می‌‏کنیم که که هیچگاه کاندوم را در کیف پول، صندوق عقب و یا داشبورد خودرو قرار ندهید. درجه هوای مناسب نگهداری از کاندوم برابر دمای اتاق شماست.



۴) کمبود روان‌‏کننده آبی و یا سیلیکونی

اگر شما یا همسرتان در آمیزش بخصوص آمیزش معقدی، با احساس خشکی مواجه باشید، بسیار لازم است که از یک روان‌‏کننده مناسب برای کاندوم استفاده کنید. نبود روان‌‏کننده و بعلاوه اصطکاک حاصل از آمیزش براحتی موجب پاره شدن کاندوم می‌‏شود.

۵) استفاده از روان‏‌کننده‏‌های روغنی

استفاده از محصولات روغنی به عنوان روان‏‌کننده به شدت به کاندوم‌های لاتکس که از رایج‌ترین کاندوم‌های موجود هستند آسیب می‏زند. روان‏‌کننده‏‌های روغنی شامل: روغن ماساژ، وازلین، روغن بچه و تمام روغن‏‌های طبیعی مثل روغن نارگیل و روغن هسته انگور از ممنوعات هستند.

۶) استفاده از چند کاندوم همزمان

هیچوقت به این فکر ابلهانه اعتنا نکنید. استفاده از چند کاندوم به هیچ وجه باعث امنیت بیشتر نمی‌‏شود. در واقع بلعکس باعث افزایش احتمال پاره شدن کاندوم نیز می‌‏شود. استفاده از بیش از یک کاندوم به صورت همزمان (روی یکدیگر) موجب بروز سایش میان دو کاندوم می‏‌شود که احتمال پاره شدن آن‏ها را افزایش می‌‏دهد. همین قاعده در مورد استفاده همزمان از کاندوم مردانه و کاندوم زنانهبرقرار است. یادتان باشد همیشه فقط از یک کاندوم حین آمیزش استفاده کنید.

۷) باز کردن نادرست کاندوم

باز کردن فویل کاندوم از میانه آن، استفاده از قیچی، کارد یا دندان همه احتمال پاره شدن کاندوم را افزایش می‏دهند. در وقت نیاز عجول نباشید و فویل کاندوم را با دست و از گوشه باز کنید تا آسیبی به آن نرسد. مراجعه بفرمایید به مقاله نحوه استفاده از کاندوم.


آزمایش کاندوم پیش از استفاده

پیش از استفاده از کاندوم آن‏را یک بررسی چشمی کنید تا اگر اشکالی در آن است متوجه شوید. اگر وسواس دارید بد نیست از آب برای مطمئن شدن از سوراخ نبودن آن استفاده کنید. البته دقت کنید که آب زیادی در کاندوم نریزید و همه آن را باز نکنید. تنها کمی آب به شرط عدم نفوذ برای اطمینان خاطر از کاندوم کافیست. البته اینکار باعث می‏‌شود که روان‏‌کننده خود کاندوم از بین برود بنابراین استفاده از روان‌‏کننده غیر روغنی احتمالاً لازم است.

منبع : سالمید


خرید کاندوم خاردار

پرفروش ترین ها 05 : کاندوم چهار کاره گرم گیم آور NACH-GAME OVER

این کاندوم یکی از جدیدترین محصولات ناچ کدکس kodex می باشد که چهار ویژگی مهم را در یک کاندوم قرار داده است. یکی از ویژگی های برجسته این کاندوم عصاره گرم کنندگی است که باعث تحریک جنسی زن و مرد می شود. همچنین وجود خار و شیار روی کاندوم لذت جنسی را برای زنان افزایش می دهد(کاندوم خاردار). و از همه مهم تر وجود ماده تاخیری که سبب تاخیر در انزال می شود(کاندوم تاخیری). در واقع استفاده از کاندوم NACH-Game Over جای قرص های توانبخشی را پر می کند. دارای نوک ذخیره برای امنیت بیشتر و رایحه خوشبو و دلپذیر.

 

خرید این محصول


کاندوم چهار کاره گرم گیم آور NACH-Kodex Game Over

تاریخ تولید : ۲۰۱۷     تاریخ انقضاء :۲۰۲۲

پروانه بهداشت : ۶۹۴/۹۰۸۴۴

هر کاندوم فقط جهت یکبار استفاده ساخته شده است و از استفاده مجدد آن خودداری نمایید.


روش استفاده از کاندوم


فروشگاه اینترنتی کادولین، بهترین راه برای خرید کاندوم ، محصولات زناشویی ، آرایشی و بهداشتی در ایران است. انواع کاندوم ؛ شامل کاندوم خاردار ، کاندوم زنانه ، کاندوم تاخیری ، کاندوم نازک ، کاندم میوه ای و… ، محصولات تشخیص و یا جلوگیری از بارداری ، آرایشی و بهداشتی و بسیاری محصولات دیگر  به صورت آنلاین و بسیار آسان در اختیار ایرانیان قرار گرفته است.

پرفروش ترین ها 04 : کاندوم چهار کاره خنک گیم آور NACH-GAME OVER

این کاندوم یکی از جدیدترین محصولات ناچ کدکس kodex می باشد که چهار ویژگی مهم را در یک کاندوم قرار داده است. یکی از ویژگی های برجسته این کاندوم عصاره خنک کنندگی است که باعث رضایت جنسی زن و شوهر می شود. همچنین وجود خار و شیار روی کاندوم لذت جنسی را برای زنان افزایش می دهد. و از همه مهم تر وجود ماده تاخیری که سبب تاخیر در انزال می شود. در واقع استفاده از کاندوم NACH-Game Over جای قرص های توانبخشی را پر می کند. دارای نوک ذخیره برای امنیت بیشتر و رایحه خوشبو و دلپذیر.


 

خرید این محصول

 

کاندوم چهار کاره خنک گیم آور NACH-Kodex Game Over

تاریخ تولید : ۲۰۱۷     تاریخ انقضاء :۲۰۲۲

پروانه بهداشت : ۶۹۴/۹۰۸۴۴

هر کاندوم فقط جهت یکبار استفاده ساخته شده است و از استفاده مجدد آن خودداری نمایید.


روش استفاده از کاندوم


فروشگاه اینترنتی کادولین، بهترین راه برای خرید کاندوم ، محصولات زناشویی ، آرایشی و بهداشتی در ایران است. انواع کاندوم ؛ شامل کاندوم خاردار ، کاندوم زنانه ، کاندوم تاخیری ، کاندوم نازک ، کاندم میوه ای و… ، محصولات تشخیص و یا جلوگیری از بارداری ، آرایشی و بهداشتی و بسیاری محصولات دیگر  به صورت آنلاین و بسیار آسان در اختیار ایرانیان قرار گرفته است.