فروشگاه اینترنتی کادولین

ارائه دهنده محصولات زناشویی ( کاندوم - ژل - اسپری و ...)

فروشگاه اینترنتی کادولین

ارائه دهنده محصولات زناشویی ( کاندوم - ژل - اسپری و ...)

کاندوم تاخیری کاپوت سرد COOL 1 TIME

یک کاندوم خاص می تواند لحظات خاص را برای شما بسازد ! کاندوم تاخیری کاپوت Kapoot 1 Cool Time یکی از کاندوم های ویژه شرکت کاپوت می باشد که با داشتن خاصیت تاخیری فوق العاده می تواند یک رابطه هیجان انگیز و بی نظیر را برای شما همراه داشته باشد. این کاندوم محصول جدید شرکت کاپوت بوده و با جدیدترین فرمولاسیون این شرکت تولید شده است.

Kapoot 1 Cool Time حاوی مقادیری ماده تاخیری بوده و با داشتن رایحه بلوبری حس سرما را ایجاد کرده و باعث تاخیر در انزال می شود ، همچنین این کاندوم علاوه بر خاصیت تاخیری دارای لاتکس بسیار نازک بوده و احساس را به خوبی انتقال می دهد.
جالب است بدانید که از هر ۳ مرد یک نفر مشکل زود انزالی دارد و اکثر این افراد به دنبال راهکاری مناسب و بدون عوارض برای حل این مشکل هستند. بهترین و بی ضرر ترین راه حل برای این مشکل استفاده از کاندوم های تاخیری می باشد.

کاندوم تاخیری کاپوت

تاریخ تولید : ۲۰۱۷     تاریخ انقضاء :۲۰۲۲

پروانه بهداشت : ۶۹۴/۹۰۸۴۴

هر کاندوم فقط جهت یکبار استفاده ساخته شده است و از استفاده مجدد آن خودداری نمایید.


روش استفاده از کاندوم


فروشگاه اینترنتی کادولین، بهترین راه برای خرید کاندوم ، محصولات زناشویی ، آرایشی و بهداشتی در ایران است. انواع کاندوم ؛ شامل کاندوم خاردار ، کاندوم زنانه ، کاندوم تاخیری ، کاندوم نازک ، کاندم میوه ای و… ، محصولات تشخیص و یا جلوگیری از بارداری ، آرایشی و بهداشتی و بسیاری محصولات دیگر  به صورت آنلاین و بسیار آسان در اختیار ایرانیان قرار گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.